Forumindex Jämtland Baskets Forum

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Ska vi eller ska vi???

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Herrlagets Forum
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
mejlman

InläggSkrivet: Tor Jun 24, 2010 11:45 pm    Rubrik: Ska vi eller ska vi??? Svara med citat

Hur är det ställt egentligen med intresset för basketsporten i länet?

Under lång tid har Östersund varit ett basketfäste, men jag känner att intresset är på väg ned!!! Jag är en jämte i exil och jag måste säga att jag blir bedrövad när jag har sett vilket engagemang länet har haft det senaste året (jag tänker då främst på antalet inlösta i sporthallen).

Jag minns 80- och 90-talen, då folk vallfärdade till Sporthallen. Detta sporrade jämtarna som var på plan och ungdomarna som kom underifrån.

Idag är det ett fåtal individer som orkar kommentera på detta forum.

Låt mig lite vara lite ironisk. "Folk i klubben har väl för mkt att göra".

Jag vet inte vad det beor på, men jag hoppas att det går bra all, så ordnar vi att alla brev kom fram.

Ciao,

Mattias
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Goofy

Från: Frösön

InläggSkrivet: Ons Jun 30, 2010 12:46 pm    Rubrik: Svara med citat

Orsaken att det inte finns några kvar på det här forumet tror jag är de som för någon säsong enbart gick in för att håna och förlöjliga några av JBs spelare och de forumprofiler som försökte stötta dessa spelare. Efter det försvann nästan alla...
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Herrlagets Forum Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet